Blog

WebDesign s prvky pro periferní vidění – skrytá příležitost?

11
Pro,2013

off

WebDesign s prvky pro periferní vidění – skrytá příležitost? Věříte slepě očním kamerám, které označují jako nejatraktivnější místo pod horním levým okrajem webové stránky? Pak i vás budou zajímat výsledky výzkumů o periferním a centrálním vidění. Nedávné výzkumy potvrdily, že…

Bezlinkové spojení online a offline

13
Lis,2013

off

Bezlinkové spojení online a offline Online konfigurátor diářů Mám ráda projekty pro klienty, se kterými spolupracuji několik let. Mnoho souvislostí je dopředu vyjasněno, snáze se předchází komplikacím a hlavně se dá vymyslet a zrealizovat projekt, který přináší skutečný užitek. V…

Desatero úspěšného prodeje na internetu

13
Říj,2013

off

  Desatero úspěšného prodeje na internetu Jak na internetu vytvořit z výrobku žádaný produkt? Pokud je pro vás prezentace na internetu stále obávanou součástí marketingové komunikace, přečtěte si těchto 10 základních a praktických tipů pro váš elektronický obchod (e-shop), které…

Na emoce zákazníků působí pouhé pohyby svalů při prohlížení webu

13
Srp,2013

off

Na emoce zákazníků působí pouhé pohyby svalů při prohlížení webu Když máme dobrou náladu, usmíváme se, … a nebo máme dobrou náladu, protože se usmíváme? Obojí je pravda! Již bylo hodně napsáno o vlivu emocí v reklamě a o tom,…

Hulvátství v online diskusích skrývá překvapivá nebezpečí

13
Dub,2013

off

Hulvátství v online diskusích skrývá překvapivá nebezpečí Také se obáváte, že negativní komentáře mohou změnit názor čtenářů na obsah vašeho článku? Ano, ale pozor, pokud se jedná o komentáře nezdvořilé až hulvátské, pak si musíte poradit i s dalším nebezpečím!…

Jaká vodítka a tlačítka na webu zvyšují šanci, že náš návštěvník provede to, co chceme?

12
Bře,2013

off

Jaká vodítka a tlačítka na webu zvyšují šanci, že náš návštěvník provede to, co chceme? Řídíme se tím, na co jsme zvyklí, co očekáváme. Podvědomě vyhledáváme známé předměty, tvary, funkce a situace, které v nás vzbuzují  příjemný pocit a pokud…

Co je to neuromarketing

11
Bře,2013

off

Co je to neuromarketing? Vysvětlení pojmu z wikipedie – zde. Výzkumy, které mrazí…. Přečtěte si zajímavé články o tom, jak naše jednání ovlivňují emoce. Emoce prostě do marketingových sdělení bezesporu patří! Revoluce v efektivitě reklamy, marketingu a obchodu Coca Cola…

Radost z dokončeného úkolu nás povzbuzuje k dalším krokům – využijte toho!

8
Lis,2012

off

Radost z dokončeného úkolu nás povzbuzuje k dalším krokům – využijte toho! Jistě znáte obecně povědomý zelený obrázek (tlačítko) pro „dokončeno“ například při stahování dat z internetu. Toto tlačítko v nás vyvolává pozitivní pocity, protože se nám podařil první, či…

Naše vztahy tvořené magickými slovy

11
Srp,2012

off

Naše vztahy tvořené magickými slovy Přečtěte si krátké zamyšlení z magické komunikace nad tím, jak samotná slova a komunikace ovlivňují naše vztahy, vynaložený čas a energii, jak neskutečný až tajemný vliv mají na náš úspěch. Cokoliv si dokážeme představit, můžeme…