REFERENCE

Home  >>  REFERENCE

Svět Bedýnek

Návrh koncepce nového eshopu, projektové vedení, následná správa eshopu

Je to úžasný zážitek – objednat si svou první bedýnku s farmářskými potravinami. Na ten pocit nikdy nezapomeneme. O to byl ale celý projekt přípravy a výroby nového eshopu složitější.

reference-1Nechtěli jsme na novém webu potlačit kouzlo výběru a nákupu jídla jako u skutečného farmáře, naopak naší snahou bylo přidat další uživatelsky přívětivé online vychytávky. Naštěstí nápady na vylepšení eshopu z pohledu návštěvníka přišly ještě před samotným zadáním pro výrobu. Pak totiž následovala neskutečně dlouhá a náročná příprava a výroba systému pro online objednávání čerstvých potravin – od základu a pro klienta na míru. A to bylo nadmíru složité.

Celý kolektiv Světa Bedýnek by se pro zákazníka rozkrájel, jen aby se k návštěvníkovi bedýnka s vybranými čerstvými potravinami dostala co nejrychleji a nejspolehlivěji. Za vcelku jednoduchým webem se tak skrývá komplikovaná aplikace s kategorizací zákazníků dle dostupných informací z České pošty, s další selekcí objednávek pro několik poboček, s nastavením pro různé časy závozů, s různými limity a spojené s tzv. deadliny pro objednávání. Aplikace obsahuje promyšlený způsob objednávání zboží u stovek dodavatelů s různými deadline a limity. A protože se jedná o čerstvé potraviny, umí systém objednávky od zákazníků automaticky opakovat, popř. následně ještě před odesláním obsah bedýnky upravit. Ve Světě Bedýnek se nesetkáte jenom s nejširším sortimentem farmářských potravin a sítí poboček, ale i se štědrým bonusovým programem, který byl pro výrobu dalším tvrdým oříškem k rozlousknutí.

Potraviny dodávají skuteční farmáři, kteří o svou propagaci mnohdy ani moc nestojí. Získat od nich fotografie, či dokonce video, bylo velkým úkolem pro klienta, kterého se, stejně jako role dodavatele podkladů, zhostil skvěle a s maximálním nasazením celého týmu. A to se u takovýchto projektů hned tak nevidí!

Odkaz na eshop: www.svetbedynek.cz

Perfect Pasta

Úprava designu eshopu listopad 2014 a následná správa, SEO, content marketing
reference-webJak prezentovat na internetu nový druh zboží, který ještě téměř nikdo nezná bez masivní marketingové kampaně?
Jak sdělit lidem, že máme pro ně dietní potraviny Perfect Pasta, zeleninovou alternativu těstovin, kterou mohou celiatici, diabetici a je ideální pro lidi, co chtějí zhubnout a zajímají se o zdravý životní styl?

Velmi razantně jsme upravili původní web, který svou koncepcí oslovoval zákazníky ve fázi, kdy si výrobky již kupují. Hlavní myšlenka vychází z teorie Avinash Kaushik (SEE, THINK, DO):  web musí oslovit v této fázi životního cyklu produktu nejdříve návštěvníky, kteří hledají řešení svých problémů, ale nejsou ještě připraveni produkt koupit. Soustředili jsme se tedy na návštěvníky, kteří chtějí více informací o produktu. Museli jsme využít stávající eshopové řešení, kde jsme se snažili co nejvíce potlačit informace o nákupu a e-shopu. Naopak jsme přidali obsah, emotivní prvky a informace pro zvýšení důvěryhodnosti. Obsah samotného webu jsme obohatili o nové tématické podstránky, které obsahují informace pro šest vybraných skupin s řešením jejich problémů pomocí Perfect Pasta, vytvořili jsme novou sekci s referencemi, byly vytvořeny bannery s vyjádřením odborníků na vybraná témata, zvýraznili jsme aktuální příspěvky zabývající se obecně tématikou zdravého životního stylu, upozornili na možnost konzultací a otevřené spolupráce s majitelkami, apod. Nejdříve však bylo potřeba velmi dobře zvážit vybraná klíčová slova, která lidé používají při hledání, zmapovat ostatní webové stránky s relevantní tématikou a návrhem spolupráce. Naše další kroky budou pokračovat s koncepcí Content Marketing a věříme, že nově vznikající konkurenci budeme moci i nadále ukazovat „Tůdle nůdle„.

 

AHF stavby

Tvorba webu listopad 2014

reference-ahfSehnat dobré řemeslníky je v dnešní době cím dál větší dobrodružství. Dlouhodobě se snažíme, aby firma AHF Stavby sídlící na Pražském Spořilově, byla na internetu dohledatelná pro své potenciální zákazníky. Pracujeme na SEO pro web AHF.cz a  PPC kampaních společnosti nejen ve vyhledávání.

AHF Stavby provádí rekonstrukce plochých a šikmých střech rodinných a bytových domů, administrativních budov, teras a balkónů. Nabízí také výstavbu a rekonstrukce rodinných domů i opravy interiérů.

 

Náramky z gumiček

Tvorba webu září 2014

naramky-z-gumicekI my jsme propadli letnímu hitu náramků z gumiček, i když jsme si neupletli ještě ani jeden náramek! Přitahuje nás příležitost sledovat marketingovou teorii o WOM a generaci C v přímém přenosu, zapojením do samotného dění.

WOM (tzv. šeptanda) spustila mezi dětmi o prázdninách nečekaný zájem o tuto kreativní činnost. Dle marketingového slovníku jde o generaci C, jenž je silně spojena s digitálním světem. S trochou nadsázky se dá řici, že jde o děti, které mají v rodném listě nejenom své jméno, ale i e-mail a nick, či profil na facebooku. Ovládají již jako kojenci tablety a telefony stejně dobře, jako jejich rodiče. Školou povinná mládež si umí neuvěřitelně rychle najít (vygooglit) jakékoli informace.

A právě spojení šeptandy a získání opravdu dobrých návodů na jeden klik, bylo základem pro tento letní hit „náramky z gumiček“ :). Rozhodli jsme se děti podpořit, aby si dobré odkazy na návody a ukázky (jak uplést nejenom náramky z gumiček, ale i zvířátka, prstýnky, kytičky, postavičky apod.) mohly jednoduše ukládat a sdílet své výrobky s ostatními. Obsah této stránky www.naramkyzgumicek.eu tvoří samotné děti a další zapálení gumičkáři!

Je úžasné sledovat, jak se vyvíjí chování návštěvníků webu, ale i názory a obsah samotných tvůrců obsahu.

 

Šetříme lidem

Tvorba webu červenec 2014

setrime-lidemNová a odvážná služba společnosti A-TENDER potřebovala jiné webové stránky, které by byly atraktivnější a zároveň přispívaly k větší důvěře u zákazníků. Přesvědčit lidi a firmy, aby zbytečně neplatili více za dodávku energií (plynu a elektřiny) je sice snadné, ale samotná změna dodavatele energií je pro mnohé z nás krokem neznámým směrem a vzbuzuje v nás mnoho otázek a obav. Měli jsme však k dispozici obrovské množství pozitivních referencí, dopisů přímo od zastupitelů obcí a reportážních videí, které jednoznačně potvrzovaly, že je to výhodná služba téměř pro každého.
Právě zkušenosti zastupitelů obcí, jednodušší popis postupu a registrace zdarma do služby, byly hlavními prvky, které jsme chtěli komunikovat. Podívejte se sami, zda se nám to povedlo!

 

Koučing

Tvorba webu květen 2014, následná správa webu

stepanka-duffkova-novy-web„Jsem kouč, který Vám rozumí“, znělo z úst klientky Štěpánky Duffkové, která si přála nové webové stránky. Web měl být jasný a přehledný, aby měl návštěvník pocit, že mu rozumíme i přes „obrazovku“.

Na základě spolupráce, která byla opravdu velmi příjemná a zajímavá, jsme přesvědčeni, že Štěpánka svým zákazníkům opravdu rozumí. S nadšením i nadále sledujeme její příspěvky na blogu, které doporučujeme všem, co se zajímají o sebe sama a jak zvládat své starosti, příležitosti a životní situace.

 

AVEDAY

Tvorba webu duben 2014, SEO, content marketing, správa sociálních sítí, správa eshopu

aveday-referenceNávrh a výroba nového eshopu pro společnost z oblasti B2B sebou nese zvýšené nároky na projektové vedení. Je nutno zjistit individuální potřeby z oblasti péče o klienty. Spolupráce se společností AVE DAY, výrobcem a dodavatelem kalendářů a diářů jako reklamních předmětů, byla příjemná nejenom kvůli jasným cílům zástupce společnosti, ale i díky našim zkušenostem z tohoto oboru.
Za necelé 2 měsíce tak vznikl nový eshop, ve kterém si firmy mohou vybrat kalendáře a diáře pro své reklamní účely.
Nadále se budeme společně s klientem snažit předávat zákazníkům zajímavé informace a inspirace z oboru reklamních kalendářů a diářů především díky obsahovému marketingu.

 

Online konfigurátor diářů pro B2B

Tvorba online konfigurátoru srpen 2013, následná správa

online-konfigurator-diaruÚspěšný projekt díky spojení digitálních možností (ONLINE) s novými metodami tisku diářů (OFFLINE). S touto online diářovou skládačkou si firemní zákazníci vytvoří vlastní originální a hodnotný reklamní předmět za minimální náklady.

Online konfigurátor umožňuje, aby si firmy či agentury sami a jednoduše vyzkoušely různé varianty a kombinace reklamních služeb pro své firemní diáře a vybraly ten návrh, který jejich zákazníky nejvíce potěší. Významnou přidanou hodnotou je možnost sdílení této aplikace na webech velkoodběratelů a reklamních agentur díky promyšlenému konceptu, struktuře obsahu a efektivní editaci. Pohybujeme se ve světě B2B, proto nedílnou součástí projektu bylo i vytvoření speciální sekce pro partnery s možností úpravy ceny a zobrazení marže.

Zajistila jsem projektové vedení od samotného návrhu cíle, konceptu, zadání pro grafiky a programátory, copywriting, koordinace všech činností.

Poskládejte si své diáře v online konfigurátoru

 

DOBA WEBOVÁ – Infografiky z internetového marketingu firem

2012 – 2013

Dlouhodobý projekt z webové analytiky. Zajišťuji koncepční vedení projektu, řízení a koordinace při dolování dat, realizace výpočtů a vyhodnocení, následně i doplnění komentáři, trendy a výstupy s využitím pro marketingové a online specialisty.

Navštivte dobu webovou

Odkrýváme zajímavá data z oblasti internetového marketingu firem. Smyslem je upozornit na zajímavé trendy, změny v chování internetových uživatelů a poskytnout informace, které je možné dále použít, zejména tam, kde je možné stavět na tom, že data pocházejí z firemních webových stránek.

 

Newslettery pro Effectix

2008 – 2013

Společnost Effectix.com se stala za velmi krátkou dobu v oblasti internetového marketingu největším specialistou na SEO (optimalizace pro vyhledávače). Úspěch zřejmě tkví ve skvělém týmu konzultantů a vývojářů, které považuji za opravdové profesionály a jsem ráda, že s nimi mohu spolupracovat. Samotná internetová firma potřebuje také svou online prezentaci. Prohlédněte si ukázky newsletterů, které pro ně zajištuji v rámci online marketingu:

Úspěšné tipy, které webovým stránkám našich klientů přinesly vyšší návštěvnosti a zvedly i samotné prodeje

Využijte pro svůj úspěch prodejní sílu „slevy“ a facebooku

Ušetřete i vy 75 % výdajů na Heureka.cz a Zbozi.cz

 

Helma 365

Od roku 2001 doposud

Helma 365 je specializované nakladatelství na kalendáře a diáře. Česká firma, která má vize, plány, strategii a dělá obrovské pokroky. Je mou ctí pro ni pracovat.

Vstupte i Vy do světa kalendářů a diářů – budoucích dnů a trendů!

 

Online pojištění pro Slavia pojištovnu

2009 – 2013

„Slavia pojišťovna je dynamická společnost s tradicí v pojišťovnictví“. Jejich online aplikace byly projektově opravdu náročné, ale výsledek stojí zato. Pojistěte se výhodně a snadno třeba právě pomocí aplikací pro online pojištění!

 

České dráhy, a.s. – analýza připravovaného eshopu před spuštěním

Říjen 2011

Cílem bylo poukázat ještě před spuštěním na možnosti úprav nové verze eshopu tak, aby byl více uživatelsky přívětivější a zákazníci si opravdu rychle a pohodlně jízdenku zakoupili. Pro doporučení byla využita nestrukturovaná heuristická analýza. Testované stránky byly procházeny náhodným způsobem z mnoha úhlů pohledu vybraných oblastí. Analýza byla doplněna možnými následky a vhodnými doporučeními. Analýza připravovaného eshopu pro cd.cz před spuštěním.

Vyjádření klienta, pana Jana Karšňáka, vedoucího oddělení ICT strategie a organizace:

„Přístup paní Zlatníkové je velmi vstřícný, její analytické schopnosti příspívají k mnoha podnětům a nápadům. Výstupem pak jsou nejen připomínky k uživatelské přívětivosti, ale i návrhy na nové funkčnosti předmětu analýzy (např. webu či elektronickému obchodu). Výsledky analýzy tak v mnohém potvrdily domněnky a přinesly i nové poznatky nad rámec původního očekávání.“

 

Nový web pro SP AUDIT

2013

Projektové vedení nového webu, spolupráce na grafických prvcích, copywriting některých částí webu pro společnost SP Audit, která se zabývá auditem a komplexním daňovým a účetním poradenstvím.

Web – Auditor a daňový poradce

 

AVATARX

Únor 2012 – září 2012

Cílem projektu AVATARX je obohacovat weby našich klientů o konkurenční výhodu – o šestý smysl. AVATARX Dodá webu samotný smysl, tedy užitek, který povede k cíli propagace firmy na internetu. Dalším významem šestého smyslu je obohacení webu o lidský smysl – např. web vidí, mluví, apod. AVATARX = mění online komunikaci a obchod na skutečně aktivní, spojuje a navazuje vztahy.

Web: AVATARX

 

Aquapalace

2008 – 2011

Aquapalace Praha je největší aquapark ve střední Evropě. Správa takto rozsáhlého zážitkového webu je opravdovým zážitkem. Stránky jsou stejně živé, jako samotný aquapark. Návštěvníky to moc baví a navíc jsou i sdílní se svými zážitky ve foru. Navštivte i Vy aquapalace alespoň virtuálně!

 

 

Nejkrásnější stránky

Chcete vidět opravdu nejkrásnější stránky? Vstupte!